«Вести»

«Вести»

Проросійська газета. Звинувачується СБУ в підтримці сепаратизму, антиукраїнській пропаганді та «джинсі». Фінансується екс-міністром доходів та зборів часів Януковича – Олександом Клименком, який втік до Росії після Революції Гідності.

Газета входить до холдингу «Мультимедіа інвест груп», який заснував проросійський журналіст Ігор Гужва. «Мультимедіа інвест груп» належить телеканал UBR, тижневий журнал «Вести. Репортёр», «Радио Вести» і сайт vest-ukr.com.

Наприкінці 2014 р. у ЗМІ з’явилась інформація про те, що холдинг фінансує олігарх з «сім’ї Януковича» Олександр Клименко.

 

29 липня 2015 р. Ігор Гужва залишив холдинг. Офіційні права власності на всі активи медіахолдингу належать кіпрській компанії Media Holding Vesti Ukraine. Раду директорів холдингу очолила Ольга Семченко, яка працювала прес-секретарем Клименка, і є його цивільною дружиною.

 

У квітні 2015 р. СБУ звинуватила газету в підтримці сепаратизму. Газету підозрюють у фінансуванні з нелегальних джерел.

 

У травні 2015 р. Комітет Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони визнав діяльність газети «Вєсті» такою, що становить загрозу національній безпеці України, дестабілізує суспільну ситуацію та створює сприятливий фон для російської агресії. Комітет звернувся до правоохоронних органів та профільних відомств з вимогою припинити деструктивну діяльність газети відповідно до чинного законодавства.

 

14 липня 2017 р. Головна військова прокуратура разом із Національною поліцією провела обшуки в приміщеннях, які належать екс-міністру з доходів і зборів Олександру Клименку, зокрема і  у «Вєстях».

 

Експерти з Інституту масової інформації не раз фіксували в газеті порушення журналістських стандартів. Згідно досліджень проведених ІМІ у 2017-2018 рр., близько половини новин у газеті «Вєсті» містять порушення професійного стандарту балансу думок.

Новини