Інформаційний реванш

Персоналії

Марія Столярова

Народилась 7 вересня 1980 р. у Москві. Закінчила факультет журналістики МДУ. З 2000 р. працювала з Євгеном Кисельовим на НТВ, далі — на каналі «Культура» (Росія). Працювала на телеканалі Рен-ТВ…

Детальніше
Кирило Вишинський

1996—1998 рр. — працював журналістом на «11 каналі».  1999 – 2006 рр. — ведучий та редактор на телеканалі ICTV. З 2006 по 2011 працював журналістом на російському каналі «Росія-1». Після Революції Гідності почав працювати у…

Детальніше
Ігор Гужва

З 2003 р. – головний редактор газети «Сегодня». У 2010 р. журналісти відділу новин газети «Сегодня» надіслали на сайт«Телекритика» анонімний лист, в якому зізналися, що Гужва маніпулює фактами:«Без погодження можуть…

Детальніше
Ігор Шувалов

Брав участь у президентській кампанії Леоніда Кучми 1999 року, передвиборній кампанії Януковича в 2004 році. Консультував главу адміністрації Кучми Віктора Медведчука. У 2001-2004 роках під час роботи на Медведчука стояв…

Детальніше
В’ячеслав Піховшек

У кінці 1980-х був активістом Української Студентської Спілки (УСС), міжнародним секретарем Союзу Українського Студентства. 23 лютого 1990 р. члени УСС звинуватили його в співпраці з КДБ та відсторонили від організації.   Засновник і багаторічний директор Українського…

Детальніше
Юрій Кот

Після втечі з України почав працювати випусковим редактором в інтернет-проекті інформаційного агентства «Росія сьогодні» «Україна.ру». У 2015 р. покинув проект.   З січня 2015 р. співпрацює з російським інформаційним агентством…

Детальніше
Руслан Коцаба

Більше трьох років працював власним кореспондентом телеканалу«ZIK» в Івано-Франківській області. До кінця 2014 р. – позаштатний кореспондент телеканалу «112», працював спецкором каналу на Донбасі (за його версією, телеканал це спростовує), де отримав акредитацію…

Детальніше
Вадим Рабінович

У 1980 р. був арештований за звинуваченням у розкраданні державних коштів в особливо великих розмірах. Після слідства звільнений (цьому посприяв особисто Генеральний прокурор СРСР). З кінця 1980 р. до початку…

Детальніше

Структури

Телеканал

Телеканал «Інтер» входить в «Inter Media Group», яку контролює Дмитро Фірташ (олігарх, один із співзасновників компанії «РосУкренерго», яка займалась в часи Ющенка та Януковича імпортом російського газу; сьогодні знаходиться у…

Детальніше
«РІА Новини Україна»

«РИА Новости» – російська медіагрупа і одне з найбільших інформаційних агентств світу зі штаб-квартирою в Москві. У РФ медіагрупа і агентство «РИА Новости» були розформовані у 2013 році указом президента Росії. Замість ліквідованого «РИА Новости»…

Детальніше
Телеканал

У грудні 2018 року стало відомо, що новим власником каналу став соратник Медведчука Тарас Козак, який також є власником телеканалу NewsOne. До цього канал номінально належав німецькому підприємцю з провінції,…

Детальніше
Телеканал

«Newsone» – це телеканал, повністю підконтрольний РФ, формальним власником якого є колишній заступник глави Адміністрації Президента Віктора Януковича Андрій Портнов.

Детальніше
“Безсмертний полк”

Зареєстрована 2011 р. в Росії трьома журналістами. Організація проводить однойменні акції-марші на 9 травня з портретами та виступами-вшануваннями учасників ІІ Світової війни, яку ця організація називає «Великою вітчизняною», а сам…

Детальніше
Газета «2000»

Друкований тижневик «2000» входить в «Газетний комплекс «Інтернет медіа» разом із сайтом 2000.ua та журналом Foreign Affairs Chronicles.   Автором ідеї та головним редактором є Сергій Кічігін. Запустив видання у листопаді 1999…

Детальніше
«Страна.ua»

Експерти неодноразово фіксували факти маніпуляції, перекручування інформації, російські пропагандистські меседжі, цитування російських політиків, некоректний переклад іноземних матеріалів, а також «джинсу» про діяльність Медведчука.   За результатами дослідження експертів Інституту масової інформації…

Детальніше
«Вести»

Газета входить до холдингу «Мультимедіа інвест груп», який заснував проросійський журналіст Ігор Гужва. «Мультимедіа інвест груп» належить телеканал UBR, тижневий журнал «Вести. Репортёр», «Радио Вести» і сайт vest-ukr.com. Наприкінці 2014 р. у ЗМІ…

Детальніше

Новини