Телеканал

«NewsOne» повністю контролюється Росією.

 

Зжовтня 2018 р. власником телеканалу став соратник Медведчука – народний депутат Тарас Козак (фракція«Опозиційний блок»).

 

Редакційну політику «Newsone» визначають російські політтехнологи і менеджери, що переховуються від українських правоохоронних органів.

 

Донедавна власником телеканалу був народний депутат України Євген Мураєв, який в студії каналу «News One» поширював російські пропагандистські ідеологеми.

 

Зокрема:

  • назвав Революцію Гідності «державним переворотом»;
  • російську агресію – громадянською війною;
  • заявив в ефірі телеканалу, що політичний в’язень путінського режиму Олег Сенцов «готував вибухи і підпали» і «для частини населення» є терористом.

 

У серпні 2018 р. телеканал отримав попередження за популяризацію органів держави-агресора. На фоні кадрів російської авіації в Сирії тут розповідали: «Это есть мощь. Это нельзя… это невозможно отрицать».

 

У грудні 2017-го р.«NewsOne» отримав санкцію за поширення дезіфнормації. Теелеканал подав новину про те, що «комітет з фінансових питань США розглядатиме проблему корупції в НБУ». Зйомки були інсценованими, а  постановка відбулась у підвальному приміщенні.

 

На телеканалі «News One» працювали журналісти з сумнівною репутацією: росіянин Матвій Ганапольський та Ігор Гужва (затриманий правоохоронними органами за підозрою у вимаганні грошей за нерозміщення компрометуючих матеріалів).

 

З літа 2018 р. на телеканалі постійно з’являються тези проросійського політика Віктора Медведчука.

 

У вересні 2018 р. на телеканалах «News One» та «112» синхронно з’являється повідомлення про підписання «Народної декларації миру» в Луганську, що фактично означає: агресор – Україна.

Новини